жизненно необходимы надземные и подземные переходы!!
Пішоход кричить, щоб зробили кожні 100 м лежачий поліцейський, водій кричить, щоб скрізь поробили підземні і надземні переходи.

Без фанатизму, шановні, звісно всім хочеться, щоб навколо них сонце крутилось

)) Підземні і надземні переходи роблять на скоросних трасах. Короленко - такою не являється. А 40 кмч - це не така велика швидкість щоб не побачити зебру і пішохода, ну або накрайняк бетоновоз чи цементовоз.
а зебра и прочая херня - жизнь не спасут, элементарно водитель может просто неуспеть, не увидеть - все что угодно может случится у водителя, не лихача, даже на 40 кмч!!
Від дибілів-водіїв, так, не врятують. Для таких треба зебру прямо на лобі малювати і заборонити сідати за кермо! А що завгодно може трапитись - це геть інша пісня. Так все що завгодном може трапитись, сидячи перед телевізором дома.

Ми зараз не це обговорюєм. А причини, чому бетоновоз не дав дорогу маршрутці?
Якщо вірити об'яві, то цементовоз виїжджав із заправки. Правильно? А отже він мав пропустити всіх машин, які їдуть по Короленко. Так, згідно ПДР:
10.2. Виїжджаючи на дорогу з житлової зони, дворів, місць стоянки, автозаправних станцій та інших прилеглих територій, водій повинен перед проїздною частиною чи тротуаром дати дорогу пішоходам і транспортним засобам, що рухаються по ній, а з'їждажючи з дороги - велосипедистам і пішоходам, напрямок руху яких він перетинає.
Хм... Чи може маршрутка різко пришвидшила хід і хотіла проскочити?
P.S. Добре, що обійшлось без серйозних жертв.