он конечно фыркает не без этого-особенно маршрутки которые принадлежат сыновьям Яныка, но их кормить я не собираюсь
вы наверное удивитесь, но сыновья яныка меньше не получат с того, что вы дадите меньше, меньше получит водитель. если бы цена влияла на заработок хозяев, а не их, то вам бы слова никто не сказал никогда, и детей войны возили бы круглый день
+10! Добре, що є люди, розуміючі це.

Вже не одноразово говорилось про реальний режим роботи маршрутчика: скільки б він не заробив, але в день він має віддати певну таксу власнику маршрута, все інше - водія. На паливо - водій платить (саме тому їм не вигідно пізно ввечері кататись, бо від цього вони більше не зароблять, а власнику маршрута пофігу), поломалась машина? - водій за свій рахунок ремонтує. Бабку перевести, бо в неї льготи, якусь скандальну тітоньку, яка не хоче платити 3 грн. - це теж все за кошт водія. Повторю, власнику маршрута пофіг - якщо піднявся тариф, то він сказав: "Так, посони, з завтрашнього дня не 200 грн в день, а 230". А хто там і як проїде - проблеми лише водії. Оця вся фігня з рішенням скасувати ціну і при цьому не наказувати власників маршрутів, така фішка вже ж була і не одноразово в Кіровограді! Це все для того, щоб зробити і нас, пасажирів, і водії лохами - цапами-відбувайлами, а самі ржуть там мабуть: "Ггг, нехай повоють, а потім зробимо 2.50 і всі будуть щасливі".
Зрозумійте, я не кажу, що не потрібно боротись за свої права. Обов'язково потрібно! Але в даному випадку, нам тикнули цапів-відбувайлів - водіїв. Але не водії винні. Якщо хочете щось змінити, то потрібно ініціювати розслідування, провести оцінку маршруту, перевірити як виконуються договори, наказувати перевізників, врешті-решт наказати тих пройдисвітів, що влаштовують цінові ігри з проїздом і хто відмовляється виконвути судові рішення!