Цитата:
Саме такий заклик кинув у зал (читай – у вічність) Кіровоградської міської ради вже добре відомий у наших краях експерт Європейського інституту маркетингу Денис Візгалов. Таким чином під час свого останнього візиту до «маленького Парижа» він презентував спраглій до креативу публіці черговий бренд міста.

У такт кожній його фразі в залі дружно кивали головами (читай – підтакували) представники міської та обласної влади, готельного та туристичного бізнесу, закладів культури, студенти і звісно ж журналісти, які «покликані» донести всі переваги креативних проектів розвитку обласного центру до найвіддаленіших куточків. Щоб не виникало в майбутньому в перехожих недолугих запитань на кшталт: «А що то за «п’яні» розмітки на тротуарах міста?» чи «Навіщо кіровоградським люкам георгіївські стрічки?». Тепер усе стало на свої місця. «Рухайся зі смаком», – кинув пан Візгалов (до слова, не знічев’я, як собаці – кістку, а за великі гроші кинув) і вже його підхопили всі чиновники, підконтрольні владі засоби масової інформації, ті, хто їх дивиться, слухає, читає… «Рухайся зі смаком» – покотилася луна гаєм і заполонила собою весь простір. А куди рухайся, навіщо рухайся, з яким смаком? То вже не має значення. Головне – бренд «РУХАЙСЯ ЗІ СМАКОМ» від самого Дениса Візгалова!

Того самого експерта Європейського інституту маркетингу, котрий додумався, що кіровоградцям на часі не що інше, як рух (як геніально!), що має стати брендом Кіровограда. Пам’ятаєте, минулорічний бренд «Столиця чорнобривців». Де він сьогодні? У вічність відійшов. Тож потрібен новий – експресивніший, прогресивніший, дієвіший, креативніший (для цього ж і платять продвинутому представникові «старшого брата»), щоб «наповал». Розумієте? І ніхто не розуміє. Й допоки ви шукаєте логіку в усьому цьому, автор ідеї вже й «цілісну концепцію використання символів руху у каліграфічному написанні, кольорі та формі, яку можна використовувати для презентації Кіровограда на всіх рівнях, втілювати у життя в різному вигляді на території обласного центру, в архітектурі, дизайні, рекламі» запропонував.

А «одним із перших цікавих реалізованих у Кіровограді проектів із використанням нової символіки Денис Візгалов назвав «Історичну лінію», поспішає прозвітувати влада. Тепер зрозуміло, звідки й куди ті безглузді лінії на тротуарах (що обійшлися у кругленьку копієчку, та про це якось іншим разом)?

І нам не без пихи вказують на захід, мовляв, і в них там подібні вказівники. Забуваючи при цьому, що там, куди пани креативщики кивають, спочатку зуміли забезпечити нормальні умови життя: з достойним рівнем заробітків, із можливістю харчуватися нормальними продуктами, споживати справді питну воду, користуватися нешкідливими засобами гігієни, відпочивати, де захочеться й коли захочеться, ще й при цьому на забезпечену старість відкладати. І т. д. І т. д. І т. д.

У нас же переважна більшість співвітчизників ледве зводить кінці з кінцями, з жахом згадує минуле й боїться заглядати в майбутнє, носить європейські недоноски із секонд-хендів, їсть прострочені продукти і давно вже забула про профогляди, бо не до них поки що, а в лікарню звертається вже тоді, коли далі – нікуди. І т. д. І т. д. І т. д.

Тож саме для цього, на мою приватну думку, нам і потрібні брендові креативщики, які вигадуватимуть маячню, за гонорари, з якої вони власне й живуть. І на той час, допоки хтось намагатиметься розібратися зі салоганом «Рухайся зі смаком», він не буде думати про те, як насправді далі жити, в які ідеали вірили, яким Богам поклонятися. І т. д. І т. д. І т. д.


http://www.nash.biz.ua/mystetstvo/ruhajsya-zi-smakom.html